
Nejnovější aktuality
Pomáhají se začleňováním digitálních technologií do výuky. Služba KIMů je pro školy zdarma
Už čtyři roky krajský ICT metodik – KIM – David Kalivoda pomáhá pod Národním pedagogickým institutem ČR školám s digitálními technologiemi. Náplní jeho práce je zejména vytváření odborné podpory učitelům i vedení škol v začleňování nových digitálních technologií do výuky, ukazuje jim také pro tyto účely vhodné aplikace a metody.
Hlavně nikdy nepředpokládejte, komentují s úsměvem příběhy posluchačů autoři KYBcastu na konci letní série
Šestý díl speciální série a konec. Autoři podcastu KYBcast: Letní toulky kyberprostorem mají za sebou poslední natáčení prázdninového dílu, přičemž závěr patřil letním historkám vás, našich posluchačů. Vaše příběhy doplnili Václav Maněna s Pavlem Matějíčkem o své zážitky. A jak říkají: „Nikdy nepředpokládejte.“
Při výuce informatiky klademe důraz na práci s daty, říká Miroslav Kotlas z Gymnázia Česká
Studenti ze základních škol přicházejí na gymnázium s různou úrovní dovedností. Miroslav Kotlas, učitel informatiky na Gymnáziu Česká v Českých Budějovicích, se s námi podělil o své zkušenosti, jak tyto rozdíly vyrovnává. Věnovali jsme se také tématu maturit z informatiky – jak probíhají, co musí studenti umět a zda je o ně zájem.