Přihlaste se na kurzy a webináře
Vyberte si z naší široké nabídky vzdělávání pro učitele, ředitele i koordinátory změny.
Startovací balíček Revize ICT RVP ZV
Superlektorský kurz pro koordinátory změny 1/2
Superlektorský kurz pro koordinátory změny 2/2
Vzdělávací workshopy a kurzy zdarma – jak zavádět změny v rámci nových RVP ZV z roku 2021.
Termíny kurzů pro vás připravujeme.
Vyberte si z nabídky startovacích kurzů a webinářů, které vás připraví na změny v konkrétních předmětech. Účast pro učitele je zdarma.
- AI a strojové učení v prostředí Scratch
- Algoritmizace – Micro:bit – základy 1
-
CODA.IO – nástroj pro efektivní výuku oblasti Informační systémy
- Realizace výuky oblasti tematického celku Informační systémy s využitím tabulkového procesoru
-
Rozvoj informatického myšlení bez technologií na 1. stupni ZŠ
-
Rozvoj informatického myšlení u žáků 1. stupně ZŠ - praktický kurz k nové informatice
-
Rozvoj informatického myšlení u žáků 2. stupně ZŠ - praktický kurz k nové informatice
Termíny dalších kurzů pro vás připravujeme:
- AI pro učitele 1. stupně ZŠ
- Bezpečně v online prostředí
- Jak na rozvoj digitální kompetence v 1. a 2. ročníku ZŠ
-
Jak využít virtuální nástěnku ke tvorbě nového digitálního obsahu
-
Metoda kritického myšlení a rozvoj digitálních kompetencí nejen ve vlastivědě
-
Skupinová práce a tematicky integrované aktivity v online prostředí žáků
-
Rozdíl mezi virtuálním a fyzickým světem s využitím komiksových aplikací
Termíny dalších kurzů pro vás připravujeme:
- Animace ve výuce s aplikací StopMotion
- Digitální kompetence ve výtvarné výchově a pracovních činnostech v 1. období 1. stupně ZŠ
- Digitální kompetence v pohybu s aplikací Actionbound
- „DOBRÝ PLÁN – DOBRÝ SLUHA” aneb Plánujeme výuku v různých vzděl. oborech a rozvíjíme digitální kompetence žáků
- Jablko, jak ho možná (ne)znáte – využití integrované tematické výuky pro rozvoj digitálních kompetencí
-
Canva pro začátečníky se zaměřením na rozvoj digitálních kompetencí žáků
-
GeoGebra jako účinný prostředek pro rozvoj digitálních DK žáků 2, návazný kurz
- Myšlenkové mapy nejen ve výchově k občanství
Termíny dalších kurzů pro vás připravujeme:
- AI v přípravách na hodiny cizích jazyků
-
DIGINÁPADY PRO JAZYKÁŘE aneb Jak efektivně učit cizí jazyk pomocí digitálních technologií
-
Praktické využití Class VR brýlí v hodině přírody/přírodopisu
-
WIN-WIN metody – MS Teams: velký pomocník do běžných hodin cizích jazyků
-
Zjišťování znalostí a zpětná vazba pomocí moderních technologií
-
GeoGebra jako účinný prostředek pro rozvoj DK žáků 2, návazný kurz
-
Inspirace pro rozvoj digitálních kompetencí v hodinách českého jazyka
-
Jak zatraktivnit hodiny tělesné výchovy pomocí digitálních technologií
- Mapy s příběhem
-
Rozvíjíme digitální kompetence žáků v chemii s podporou programu ACD/ChemSketch
- Tvorba Digitálního Storytellingu jako principu spolupráce napříč předměty a ročníky při rozvoji DK žáků
-
Zjišťování znalostí a zpětná vazba pomocí moderních technologií
-
9+1 autentických materiálů pro konverzační témata v anglickém jazyce
Termíny dalších kurzů pro vás připravujeme:
Termíny dalších kurzů pro vás připravujeme:
Termíny kurzů pro vás připravujeme.
Workshop v rozsahu 4 hodin je určen pedagogickým sborům škol a probíhá přímo ve škole. Účastníci si v různých aktivitách propojí kvalitu využívání digitálních technologií ve výuce s rozvojem digitálních kompetencí, budou hledat možnosti napojení klíčových digitálních kompetencí na obsah předmětů a vyzkouší si, co to znamená mít společný plán (ŠVP) k rozvoji digitálních kompetencí žáků ve škole.
Workshop v rozsahu 4 hodin poskytuje účastníkům prostor pro společné plánování školní strategie. Školní týmy budou rozklíčovávat digitální kompetence do jednotlivých aktivit, které jsou zaměřeny na odpovídající výstupy v různých předmětech. V rámci workshopu se pracuje s ŠVP školy, na které workshop probíhá. Tento workshop je určen školám, které již mají za sebou základní workshop a chtějí si ověřit, jak se jim povedlo zapracovat změny z nového RVP do ŠVP.
Víte, co všechno patří do kybernetické bezpečnosti ve škole? Workshop pro pedagogy z jedné školy nabízí různé pohledy na kybernetickou bezpečnost s ukázkami možných řešení. V diskuzích o kazuistikách se budete zamýšlet nad digitálním wellbeingem svým i svých žáků, stejně jako nad různými hrozbami a útoky, kterým může čelit jednotlivec i škola jako instituce.
Cílem workshopu je poskytnout vhled do problematiky kybernetické bezpečnosti žáků, pedagogů i školní digitální infrastruktury a povzbudit spolupráci při jejím zajišťování.
Seminář/workshop v rozsahu 4 celých hodin včetně přestávek a závěrečné diskuze můžete objednat prostřednictvím formuláře – metodik příslušného krajského pracoviště NPI ČR vám zprostředkuje kontakt s lektorem (v případě pedagogického sboru nad 15 osob s tandemem lektorů). Konzultace pro celou sborovnu jsou pro školy zdarma, stejně jako další podpora NPI ČR v tzv. malých revizích.
V tomto prezenčním kurzu se naučíte, jak využít umělou inteligenci při přípravě na výuku. Seznámíte se s různými aplikacemi, které vám pomohou vytvořit kvalitní a zajímavý obsah pro vaše žáky, a s webovými stránkami, kde naleznete další tipy. Během několika úvodních minut se naučíte upravit pomocí umělé inteligence fotografii a vymažete z ní nechtěné objekty. Díky dalším jednoduchým aktivitám pochopíte, co je to umělá inteligence a naučíte se to hlavní – pomocí umělé inteligence generovat text a obrázky, rozmluvit avatara či vygenerovat prezentaci na zadané téma. Vše si vyzkoušíte na konkrétních praktických příkladech a úkolech. Kurz je vhodný pro učitele obou stupňů základní školy a tříd nižších gymnázií, kteří chtějí zlepšit svou digitální gramotnost a kreativitu a kteří nemají velkou zkušenost s využíváním umělé inteligence.
Kurz je interaktivní a nabízí mnoho příležitostí k diskuzi, zpětné vazbě a sdílení zkušeností. Po absolvování kurzu budete schopni používat umělou inteligenci jako nástroj pro tvorbu atraktivního a inovativního výukového materiálu. Ke kurzu je potřeba mít účet v ChatGPT, doporučujeme také registraci účtu Microsoft.
Cíl/cíle: Seznámení s nástroji AI pro přípravu na výuku a jejich praktické vyzkoušení
Cílová skupina: Učitelé 1. a 2. stupně ZŠ, nižšího gymnázia. Tyto programy jsou určeny pro ucelené pedagogické týmy (včetně pedagogických asistentů) a účast kompletního pedagogického sboru je žádoucí.
Forma: prezenční v dané škole
Časová dotace: 4 vyučovací hodiny (180 minut)
Kvalifikační studium je určeno pro pedagogy, kteří chtějí získat kvalifikaci pro výkon specializované činnosti koordinace v oblasti informačních a komunikačních technologií. Jedná se o jednoleté studium, které vám poskytne komplexní pohled na problematiku digitálních technologií ve školách, rozvoj digitálních kompetencí a informatického myšlení žáků, tvorbu ICT plánu školy nebo přípravu žákovských projektů.
Chcete být v obraze o nejnovějších trendech a novinkách v oblasti digitálních technologií ve vzdělávání? Chcete zlepšit své znalosti, dovednosti a postoje jako ICT koordinátor ve škole? Zapojte se do aktivního a inspirativního vzdělávacího kurzu, kde si vyzkoušíte praktické příklady, sdílení zkušeností a spolupráci s ostatními účastníky. Nabízíme vám aktualizační kurz pro ICT koordinátory.