Digitalizace ve vzdělávání
Pomáháme gymnáziím při zavádění nové informatiky a digitálních kompetencí do výuky

Vyberte si z naší nabídky
Webináře a kurzy
Vyberte si z naší nabídky kurzů k digitálním kompetencím, informatice, AI i kyberbezpečnosti.
Co se mění
Vše důležité ke změnám v gymnaziálních RVP v digitální oblasti
Jak se z toho nezbláznit?
Jaké strategie může učitel a jeho škola uplatnit v době plné nejistoty? V čem spočívá digitální wellbeing, jak využít digitální minimalismus a co nám říkají poslední výzkumy? A co jsme se naučili z tzv. malé revize RVP a mohli bychom využít u velkých revizí RVP? Odpovědi najdete ve videu:
Sledujte s námi trendy v digitálním vzdělávání
Projděte si aktuality a zůstaňte v obraze
Staňte se lídrem, který dává digitalizaci smysl
Digitální technologie proměňují svět, ve kterém žijeme, učíme a vzděláváme. Do škol přichází nejen nové nástroje, ale také nové způsoby práce, komunikace a přemýšlení o vzdělávání. Aby se tato změna neomezila jen na výměnu učebnic za tablety, ale vedla ke skutečnému zlepšení vzdělávacího prostředí, je potřeba vedení školy, které digitalizaci chápe jako strategický proces, ne jen jako technickou inovaci.
Sextortion: Jak se děti stávají obětí vydírání v kybersvětě
Dítě sedí u počítače, píše si s novým (ne)známým. Zprávy jsou čím dál osobnější, přichází první fotka. A pak výhrůžka: „Pošlu to tátovi. Nebo na internet.“ Vydírání za použití intimních materiálů – tzv. sextortion – patří k nejrychleji rostoucím online hrozbám. V novém dílu podcastu KYBcast o této problematice mluví odborník na kyberbezpečnost Kamil Kopecký z projektu E-Bezpečí. Jak a kdy začít s dětmi mluvit o tom, co se může dít v online světě? Kde leží hranice mezi prevencí a zbytečným strašením? A proč není každý, kdo se s dítětem seznámí na internetu, hned nebezpečný?